به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    کاهش سرعت انتقال فایل در کامپیوتر یا افزایش سرعت کپی در ویندوز موضوعی است که خواه ناخواه درگیر آن هستیم. زمانی که می خواهیم فایلی را به حافظه خارجی انتقال دهیم یا فایلی را از یک درایو به درایو دیگر انتقال دهیم با چالش سرعت انتقال فایل روبرو هستیم. در این مقاله از هاست فا مگ بررسی می کنیم که علت کاهش سرعت کپی در کامپیوتر چیست و با تکنیک های افزایش سرعت کپی در ویندوز آشنا می شویم. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 28 / 12 - 22:10
    بازدید : 74
    برچسب‌ها :

    انتقال اطلاعات واتس اپ از اندروید به آیفون زمانی مفید است که گوشی خود را تغییر داده اید و اطلاعات واتس اپ برای شما مهم است. در این شرایط می توانید با روش هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، اطلاعات مورد نظر را به گوشی جدید انتقال دهید. با وجود محبوبیت بالای واتس اپ، این برنامه هنوز امکان انتقال مستقیم محتوای چت یا تاریخچه از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه اپل را ارائه نکرده است. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    سه شنبه 2 / 12 - 23:09
    بازدید : 87
    برچسب‌ها :

    ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تغییرات متعددی را در گلکسی Zfold 5 ایجاد کند. اگرچه طبق گزارش های اخیر، این گوشی تاشو ویژگی ها و قابلیت های چشمگیری را ارائه خواهد کرد، اما به نظر می رسد برخلاف برخی شایعات، با قلم S-Pen داخلی عرضه نخواهد شد. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    سه شنبه 2 / 12 - 23:05
    بازدید : 92
    برچسب‌ها :

    سال جدید به گونه ای است که می توان گفت هر روز یک گوشی جدید معرفی یا وارد بازار می شود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی روز به روز گوشی های جدید پیشرفته تر می شوند. این تحولات به حدی است که حتی گاهی می بینیم آخرین گوشی میان رده عملکرد و مشخصات بهتری نسبت به یک گوشی پرچمدار که حدود 3 سال پیش وارد بازار شده است، دارد. در نتیجه این موضوع، آخرین گوشی ها اهمیت زیادی پیدا می کنند. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 9 / 11 - 23:51
    بازدید : 98
    برچسب‌ها :

    گلکسی اس 23 در تاریخ 1 فوریه 2023 (12 فوریه 1401) معرفی خواهد شد و پیش بینی می شود این گوشی با اندکی ارتقا اما با قیمتی بالاتر از نسل قبل به بازار عرضه شود. با این حال، گفته می شود که مدل پایه پرچمداران بعدی سامسونگ احتمالا کندتر از سایر مدل های این خانواده خواهد بود. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 9 / 11 - 23:42
    بازدید : 110
    برچسب‌ها :

    Планы развития Xiaomi на рынках.

    موضوع حفظ حریم خصوصی همیشه برای کاربران بسیار مهم بوده است. وقتی در مورد سیستم عامل گوشی های هوشمند صحبت می کنیم، شیائومی یکی از بهترین پوسته های اندروید را دارد که دارای ویژگی های مختلف حفظ حریم خصوصی است. در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    پنجشنبه 15 / 10 - 22:56
    بازدید : 175
    برچسب‌ها :

    household's appliances' store's TopShop-100 in spec...

    پیشرفت تکنولوژی این روزها به حدی است که دیگر نمی توان به سادگی از ماشین های لباسشویی خانگی در خانه استفاده کرد. باید بدانید که چگونه با تنظیمات آن کار کنید. برنامه ها و نحوه کار هر برنامه را بشناسید. یکی از چالش هایی که این روزها کاربران بوش و سایر برندهای ماشین لباسشویی با آن روبرو هستند این است که کلمات روی ماشین لباسشویی بوش به چه معناست؟ در ادامه با وبلاگ هامون همراه باشید.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 4 / 10 - 14:43
    بازدید : 118
    برچسب‌ها :

    امروز با برخی از بهترین نکات و ترفندهای شیائومی پوکو X3، ویژگی های خاص و پنهان این گوشی آشنا خواهیم شد. بنابراین بدون اتلاف وقت زیاد، بیایید با نکات و ترفندهای شیائومی پوکو X3 آشنا شویم.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 27 / 9 - 22:18
    بازدید : 137
    برچسب‌ها :

    با نزدیک شدن به پایان سال 2022، شاهد معرفی گوشی های تاشو جدید هستیم. به غیر از Motorola Razr 2022، به نظر می رسد که سایر شرکت ها تمایل دارند از کلمه flip در گوشی های تاشو خود استفاده کنند و به عنوان مثال، اوپو اخیراً از یک گوشی تاشو دیگری با فرم فاکتور مشابه Samsung Galaxy Z Flip به نام Find N2 رونمایی کرده است. تلنگر، در کنار Find N2.

    ادامه مطلب
    ادمین
    يکشنبه 27 / 9 - 22:01
    بازدید : 105
    برچسب‌ها :

    تصور شما از تلفن هوشمند چیست؟ منظورتان از باهوش بودن چیست؟ آیا ترفندهای گوشی هوشمند را می دانید؟ یا حتی اگر بهتر بپرسیم چقدر با قابلیت های پنهان گوشی های اندرویدی آشنایی دارید؟ آیا بهترین ترفندهای موبایل را می شناسید؟

    ادامه مطلب
    ادمین
    پنجشنبه 10 / 6 - 23:19
    بازدید : 480
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 27
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه